lillabus

Alla inlägg under november 2012

Av Linnéa - 30 november 2012 18:17

Hej! Hoj! i dag var jag på centan ( Center Syd) jag köpte ett par byxor och ett skal till mobilen




och det är samma skall men på olika håll

Av Linnéa - 29 november 2012 14:52

Hej! jag tenkte bara visa ett mönster jag gårde på Minecraft

Av Linnéa - 27 november 2012 17:26

Hej! Hoj!  i dag hade vi ett läsförståelse test det gick bra tror jag   för jag är ganska bra på att läsa. i dag var det gympa    det var kul såm vanligt vi gorde - Familjen plockar svamp,kondison. nu ska jag någ göra läxor.




Ha det bra   

Av Linnéa - 26 november 2012 17:03

Hej!  jag är ledsen jag har inte bloggat på 2 dagar   



så här kommer en låt





Hadet BRA Bloggar förmodligen mer när jag kommer hem     

Av Linnéa - 23 november 2012 19:28

ja detta är jätte gott men så här gör man

man tar glass vilken såm helst och så mycket man vill. Sen tar man marenger och mosar i en skål sen tar man valfri karamellfärg och blandar ner. Och sen tar man det över. Men nu till chocklad såsen. man behöver oboy pulver glas och ett desiliter måt. Så man tar måtet och ca en deciliter vatten sen oboy pulvret och blandar i sen blanda. rör i och så har du hattan tottan special

Av Linnéa - 22 november 2012 19:22

Hej!  jag har inte gort så myket i dag men jag tenckte bara blogga liteför er som läser   







i morgon ska jag på ut flyggt det blir kul!!   



                       


                     en låt till er  

       

MSP

Av Linnéa - 21 november 2012 16:45

den bilden underst är dagen autfit

Av Linnéa - 21 november 2012 16:27

i dag var det innebandy tunering    jag gårde tre mål och ...... vi vann hela tuneringen   jag går inte på innebandy men det är kul endå vi vann med 4-1 i finalen   det gick väldigt bra.



Men inte mer om det ehh.... jo jag har vatt ine på MSP det är ett nytt tema så jag läger ut bilder sen.

                                                  
   HA DET BRA  

Presentation


Hej! kul att du tittade in.
instagram: linneakvh
kik: linneakvh
VideoFyMe:linnéa

Fråga mig

4 besvarade frågor

coola låtar

Nice bloggar;

Omröstning

har du instagram?
 Vad är det
 JA! det är klart
 nej men jag vill ha

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Här är lite fina bilder;

 

                         


Ovido - Quiz & Flashcards