lillabus

Alla inlägg under november 2012

Av Linnéa - 19 november 2012 19:57

Tja!    en ny galen dag   eller? galen och galen mer normal    men det har vrit kul. I skolan såm jag bretade i någåt in lägg att vi hade läs uttmaning och vi klarade det!!!   . Vi läste mer än tusen minuter får mycket     . Men nu till gympan det var slingan då vi springer 2,5 kilometer. Men vi hade glömt det eller mest min mamma för jag sa när hon jälpte mig att ta fram kläder -Var det inte slingan?- då sa mamma OJ! jo det var det någ och jag hade rätt men jag han jag var där 5 min före. Och när vi hade sprungigt (var en av de snabaste) så fick vi pizza och läsk.





                                                  
    HA DET BRA!!!!!!!!   

Av Linnéa - 18 november 2012 11:36

 

jag har  varit med klara i dag henes blogg hittar ni hos avdelningen nice bloggar till vänmster . så hon har hjelpt mig med att fixa min blogg om ni har märkt det     


Av Linnéa - 17 november 2012 19:11

ja jag kan inte så mycket om att blogga endå så i mårgån ska jag till min kompis såm har en blogg hon med så hon ska visa mig litte så. Men mera jag var med min kompis så vi badade (hon har en inom hus pol) så tittade vi på tv och så har jag inte gort så mycket mer




                                           ha det BRA        

Av Linnéa - 17 november 2012 11:55

tja i dag ska jag till min kompis det blir kul
ha det BRA

Av Linnéa - 16 november 2012 21:00

    tittar på x-factor det är en sång tävling    . Mina favoriter är.................  Awa Malkom och J.E.M                                        

                         




          ha det bra       

Av Linnéa - 16 november 2012 20:41

det var läs vecka i skolan så vi ska läsa extra mycket. Så vi ska lämna in om hur mycket ni har läst

Av Linnéa - 15 november 2012 16:35

Hej! jag har inte så mycket att blogga om i dag men vi hade slöjd i dag på skolan jag har sy slöjd. Jag vad ska man mer säga. Jo jag är inte sån som anvender hår förlängning men det är på Glitter så hittade jag en hår förlängning såm jag bara trode var en tåffs men det var en hår förlängning såm var cool nice licksåm men jag ska nog inte få den

ha det göt

Av Linnéa - 14 november 2012 19:12

Nice va? det är jag i gallerian såm seger Hej!

Presentation


Hej! kul att du tittade in.
instagram: linneakvh
kik: linneakvh
VideoFyMe:linnéa

Fråga mig

4 besvarade frågor

coola låtar

Nice bloggar;

Omröstning

har du instagram?
 Vad är det
 JA! det är klart
 nej men jag vill ha

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Här är lite fina bilder;

 

                         


Ovido - Quiz & Flashcards