lillabus

Alla inlägg den 16 december 2012

Av Linnéa - 16 december 2012 18:17

Hej ! i dag var det tredje advent    oh jag komm hem från gympa lägret   . Vi har gort mycket och här kommer bilder


  <--- det var en trampolin såm man hoppade i när man gorde volt eller hand volt



  <--- det var det man landade i skum gummi det var jäte mjukt så man kunde voltade rakt ner



  <--- ett typ tamlinggolv bara att det är mjukare asså ett luft golv



  <---- mellesys:et man fick ( inte så mycket )



ja men nu vad vi gorde typ


när vi komm ditt klockan 9 så pakade vi upp sen började vi tränade klokan 10 och sen tränade vi till klockan 12 oh åt lucnch sen tränade vi till klockan 5 och åt midag sen träna vi litte till   . Inan vi skulle gå och lägga oss hanlade vi godis i en kiosk mumss..... Dagen efter tränade vi i tre timmar men all slutade inte bra jag sträkte ryggen för jag glömde att spänna mig   


HA DET BRA   



En grym msp video

Presentation


Hej! kul att du tittade in.
instagram: linneakvh
kik: linneakvh
VideoFyMe:linnéa

Fråga mig

4 besvarade frågor

coola låtar

Nice bloggar;

Omröstning

har du instagram?
 Vad är det
 JA! det är klart
 nej men jag vill ha

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Här är lite fina bilder;

 

                         


Ovido - Quiz & Flashcards